  • Data: 2007-05-09 19:27:51
    Temat: Re: Biometrycznye systemy w zakładzie pracy a policja
    Od: "Grodo" <grodoX(zamienXna20000)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli można coś dorzucić, to słyszałem, że tylko policja może przechowywać
    odciski palców a te systemy u pracodawcy jedynie charakterystyczne punkty
    jak to wspomniał kolega. Te punkty to chyba minucje, czyli np. przerwy w
    linii papilarnej, czy też połączenie (kształt procy) trzech linii. I
    faktycznie z takich punktów nie da się odzyskać pełnego obrazu linii.
    Pozdrawiam