  • Data: 2023-08-17 22:38:51
    Temat: Re: Bioharmonizer
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2023 o 18:44, J.F pisze:
    > W osobnym wątku
    >
    > Jeszcze jeden wyrok z googla
    > https://orzeczenia.krakow.so.gov.pl/content/$N/15201
    0000001003_II_Ca_000568_2019_Uz_2019-06-27_002

    > Robercie, potrafisz wyczytać co pani w koncu udało sie wyprocesowac?

    Poległem :-) Może jutro.

    > 6 lat od zakupu, apelacja, a to chyba ciągle nie koniec sprawy. > Jest to typowy
    zakup ratalny - klient zawiera umowe z bankiem,
    > reprezentowanym tu przez sprzedawce kwota kredytu jest przelewana na
    > konto sprzedawcy, jako należność za towar, zgodnie z dyspozycją w
    > umowie kredytu.

    Dziwny kierunek postępowania. Jeśli zakładamy, że seniorka dostała
    prezent, to moim zdaniem M.B. powinien dostać zarzut oszustwa na szkodę
    banku, polegającego na tym, że wyłudził z niego ~4.000 zł pod pozorem
    sprzedaży seniorce tego badziewia. Nie było sugerowanej w dokumentach
    umowy kupna-sprzedazy i sprzedawca o tym wiedział.

    Trzeba było uczestników spotkania przesłuchać. Z mojego doświadczenia
    wynika, ze zacząć od tych, co zapraszają, bo oni zapraszając
    podkreślają, ze tam będą podarunki.

    Podkreślił bym jeszcze, że MB jest przedstawicielem BAnku w tym wypadku,
    a zatem bank ponosi cywilną odpowiedzialność za niego.

    --
    (~) Robert Tomasik