    From: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezrobotny a umowa o dzieło
    Date: Tue, 3 Oct 2006 08:43:24 +0200

    Dnia Mon, 2 Oct 2006 08:46:30 +0200, AA napisał(a):

    > Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:6z0ayc25jt5h$.1karnojvag6gp$.dlg@40tude.net...

    > Na pewno do 31 sierpnia.
    > Dzięki za odpowiedź ;-).

    Ooops!!! Sorki!!!! Miesiące mi się pomyliły!!!
    Miało być "Jesli do 31_lipca_"!!!!

    Z tego co piszesz, to chyba jedną miałeś wykonać w sierpniu. Zrobiłeś to
    wcześniej - kiedy dostałeś za tę "sierpniową" robotę kasę? Jesli w lipcu,
    to w sumie ok. Jeśli później to może być problem.

    3m sie.

    Jak było?
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski