    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawne przekazanie danych osobowych - co robić
    Date: Fri, 22 Jun 2012 21:02:39 +0200

    Nostradamus w <news:js1hqs$7ct$1@news.icpnet.pl>:

    > A przeczytałeś przepis który podałem, czy tylko tak pieprzysz z nudów?

    Nie podałeś przepisu, tylko ci sie wydawało, że podałeś.

    Chodzi o ten zapewne:
    "4) podać swoje dane personalne, dane personalne właściciela lub posiadacza
    pojazdu oraz dane dotyczące zakładu ubezpieczeń, z którym zawarta jest umowa
    obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, na żądanie osoby
    uczestniczącej w wypadku."

    Na żądanie...[1]

    > Bo z twojego postu NIC nie wynika, NIC nikomu nie objaśnia. Zwyczajne
    > trollowanie.

    Popatrz w lustro proszę.

    > W ustawie nic nie ma o sprawcy, ani poszkodowanym. Masz wypadek, więc
    > twoje dane nie są "tajne" dla drugiej strony. I ttylko tyle. Jeśli już
    > MUSISZ pisać, to zgłoś się jednak do lekarza.

    [1] ...tego zapomniało ci sie napisać

    --
    Tomasz Nycz