  • Data: 2012-06-20 07:10:17
    Temat: Re: Bezprawne przekazanie danych osobowych - co robić
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JK" <j...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jrr18v$3dq$1@usenet.news.interia.pl...

    > Mówią tam po niemiecku.

    Trafiłeś w dziesiątkę ;)
    Każdy raj ma swoje minusy, nawet ten RAJ zerowy - jabłek jeść nie dali.
    Mimo tego, że jestem Polakiem (znaczy się, żaden voksdeutsch, czy inna
    gnida - nadal mam polskie i tylko polskie obywatelstwo) żyje mi się tu
    lepiej. I spokojniej. I po każdym wyjeździe do Polski, kiedy słyszę o
    następnym cyrkowym debiliźmie wymyślonym przez urzędasów, coraz chętniej
    wracam do tych faszystowskich sąsiadów.