  • Data: 2004-05-17 18:26:20
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam zamiar chodzic z Dz.U. na piwo :O

    pochwały godna obywatelska postawa;

    > Jeśli obywatel nie rozumie pojęcia zawartego w ustawie, to gdzie szukać
    > objasnienia?

    tytułem ciekawostki z forum dla policjantów
    http://www.przepisy.e-box.pl/phpbb/viewtopic.php?p=3
    4410

    np.:
    "w opinii prawnej
    KGP która mi wpadła do ręki nie zabrania się picia np. na alejkach
    osiedlowych czy podwórkach chyba że Rada Gminy określiła dany
    teren jako objety zakazem spożywania -jaka jest praktyka innych
    jednstek w tym zakresie-U nas karze się także za podwórka i alejki
    tj.picie na nich "

    a tu dla odmiany tzw. zdrowy sposób myślenia:

    "Tak czy owak ja pisze zawsze i wszędzie jeżeli odmawia kieruę wniosek o
    ukaranie do Sądu Grodzkiego i niech oni się dalej martwią. A przecież nie
    mamy obowiązku znać wszystkich przepisów "

    tak czy siak napisz, jeśli będziesz miał jakieś doświadczenia z obserwacji
    uczestniczącej;

    g.