    From: ZdroYY <z...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Baza adresów mail a ochrona danych osobowych
    Date: Tue, 22 Jan 2002 16:52:11 +0100

    On Tue, 22 Jan 2002 14:08:52 +0100, Janusz 'Kali' Kaliszczak
    <k...@w...pl> wrote:

    >O ile pamietam ze szkolenia w firmie sam e-mail to za malo, zeby
    >"dokladnie zidentyfikowac osobe" czyli nie jest to pelna dana osobowa.

    chyba że adresy w firmie zorganizowane są w ten sposób:

    imię....@f...com.pl

    co umożliwia dokłądną identyfikacje ale o tym już ktos tu kiedyś pisał
    dokładnie (nie chciałbym błednie wskazać ale chyba był to ktos
    podpisujący się Vagla i było to cos w kontekście prawa autorskiego)
    Wiem że ta rada niewiele pomoże ale proponuję przejrzeć archiwum
    pod tym kątem ...

    pozdrawiam

    grzesiek
    //red GL1500/6'99 1:10 w domu i Vmaax w sercu ;)))))
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: z...@a...net , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829