  • Data: 2009-06-29 10:21:35
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:b2gmh6-oo9.ln1@ziutka.router...

    > Ta strata nie jest prawnie konieczna aby nalozyc kare.

    ale o tym wlasnie od poczatku pisze, czy zmierzamy do tego aby ludzie
    placili za przejazdy, czy do tego, aby wyrywac dodatkowa kase

    > A jes?lichcesz do
    > tego podchodzic polformalnie to tez chyba dla kazdego jest oczywiste, ze
    > poki nie zuzyjesz biletow ktory posiadasz, nowych nie kupisz.

    ale co to ma do rzeczy, jak kupilem 20 biletow, to udzielilem przewoznikowi
    kredytu na 20 przejazdow, a kiedy to zrealizuje to moja sprawa, jesli
    zrealizuje je za pol roku, to tylko zysk przewoznika, bo przez pol roku
    obraca moja kasa, nie wykonujac dla mnie uslugi