eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne - gwarancja c.d.Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.zigzag.pl!not-for-mail
    From: "AKS" <o...@N...zag.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
    Date: Thu, 30 Jun 2005 13:18:09 +0200
    Organization: ZIGZAG Sp. z o.o.
    Lines: 34
    Message-ID: <da0ke5$sc9$1@news.zigzag.pl>
    References: <da0dqc$pva$1@news.zigzag.pl> <da0e66$q4j$1@news.zigzag.pl>
    <da0fh2$2bi$1@nemesis.news.tpi.pl> <da0ff8$r09$1@news.zigzag.pl>
    <42c3d015$1@news.home.net.pl> <da0je8$s2c$1@news.zigzag.pl>
    <da0kan$92i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "AKS" <ola<nie ma takiego adresu>@box.zag.pl>
    NNTP-Posting-Host: ak.biuro.wroc.zigzag.pl
    X-Trace: news.zigzag.pl 1120130310 29065 217.11.131.85 (30 Jun 2005 11:18:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@z...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2005 11:18:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:309030
    [ ukryj nagłówki ]

    och.karol news:da0kan$92i$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

    > Tu akurat sie nie dziwię.
    > Bo jeśli przyjęliby od Ciebie zwrot uszkodzonej karty to oddali by Ci
    > kasę taką jak zapłaciłeś (czyli tak jak FV) i wtedy kupując nową
    > dopłaciłbyś różnicę. Podejrzewam, że dokumentami tak to będzie zrobione
    > (zgodnie z prawidłami gospodarki towarowej i rachunkowości) i stąd
    > takie a nie inne zachowanie firmy.
    > Czyli firma nie jest taka zła, jak mogłoby z wcześniejszego Twojego opisu
    > wynikać (byłeś nieobiektywny). Chcą wymienić, chcą oddać kasę - tylko
    > Panu Klientowi nic nie odpowiada.
    > Nic nie wskórasz, bo firma postępuje zgodnie z prawem.
    > A ponadto to obecna cena sprzętu, który był nowy kiedystam powinna byc
    > niższa niż właśnie kiedyśtam - więc powinno Ci się kalkulować tak jak
    > sklep proponuje.
    > pozdr
    > karol
    > odpowiiadając usuń "usunto." w adresie

    Zaraz, zaraz.
    Karta byla uszkodzona - nie nadaje sie do naprawy i wymiany.
    Reklamacja uznana.
    Chce otrzymac pieniadze - nie moge, ta kwestia jest calkowicie
    pomijana w odpowiedziach sklepu.
    Natomiast nie chce wymieniac jej na proponowana przez
    sklep - nie odpowiada mi i nie jest identyczna z ta ktora
    mialam.
    Wiec sadze, iz mam prawo domagac sie zwrotu zakupu,
    a nie moge - sklep omija ten temat, wiec nie chce.
    --
    Pozdrowienia,
    AKS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1