eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąćRe: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: K R Z Y S I E K <F...@W...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
    Date: Sat, 07 Jan 2006 19:02:56 +0100
    Organization: VectraNet - http://www.vectranet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <dpovoh$bgn$2@alohha.vectranet.pl>
    References: <dpo1rk$s2u$1@alohha.vectranet.pl> <dpo7se$16ov$1@news.mm.pl>
    <dpoip3$dap$6@news.dialog.net.pl> <dpojo9$1us4$1@news.mm.pl>
    <dpon15$59b$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: olsztyn.ols.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alohha.vectranet.pl 1136656977 11799 213.76.143.50 (7 Jan 2006 18:02:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Jan 2006 18:02:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dpon15$59b$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:356183
    [ ukryj nagłówki ]

    witek napisał(a):
    > Nixe wrote:
    >
    >>
    >>
    >> Może, ale nie musi. Ja na przykład dostaję KAŻDY wyciąg ze swojego banku.
    >
    >
    > Ale najwyraźniej to nie jest twój bank.
    >
    >>
    >>
    >> Jeśli znajdzie pismo o zamknięciu rachunku, to bank naprawdę może mu
    >> wskoczyć.
    >
    >
    > jeśli
    >
    >>
    >> No właśnie to ja się pytam, jakie są podstawy do pobierania opłat,
    >> jeśli konto nie zostało zamknięte z winy pracownika?
    >>
    > Znowu to samo.
    > Potrafisz udowodnić, że w ogóle zamykałeś rachunek?
    Konto(a) zamykaliśmy razem, nawet musieliśmy 2 tygodnie po tej operacji
    pofatygować się do banku aby sprawdzili czy nie bylo jakichś tranzakcji
    na koncie (płatność kartą itp) i wtedy też zostało WYZEROWANE konto
    (jego stan wyrównaliśmy do kwoty 0 zł) - to pewnie będzie widać na
    historii rachunku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1