  • Data: 2010-09-01 10:29:46
    Temat: Re: Bank odmawia wydania 1/2 spadku...
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i5l91g$ebr$1@inews.gazeta.pl...

    > To jak według ciebie jest? Czyli jak się odróżnia umowy z długami które
    > się dziedziczy od umów które się nie dziedziczy?

    Spadkodawca zawiera umowę z firmą Oszukańcze
    Książki Telefoniczne sp. z o.o., że będzie płacić owej
    firmie za publikację danych w Oszukańczej Książce
    Telefonicznej abonament w wysokości 1000 zł miesięcznie.
    W umowie jest zapis o 12 miesięcznym temininie wypowiedzenia,
    itp. sztuczki stosowane przez podobne firmy.

    Po czym spadkodawca umiera. Czy Twoim zdaniem,
    spadkobierca będzie musiał zapłacić te 12 000? Ja tam nie
    wiem, prawnikiem nie jestem, pytam tylko :)