  • Data: 2021-03-24 20:00:36
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pamiętam, czy jest dokładnie taki powód,

    Czyli jaki? Zrozumiałeś w ogóle o co pytam?
    To ja się pytam, czy jest do zaznaczenia cel/powód.

    > ale tam jest kilka powodów
    > w rodzaju "sprawca przestępstwa",

    Czyli gdy legitymujecie nie sprawcę przestępstwa, to tego nie
    zaznaczacie. To logiczne.

    Ale co zaznaczacie, gdy obywatel nic złego nie zrobił?

    To po chuj legitymować taką osobę?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr