  • Data: 2021-03-18 11:59:57
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60527734$0$512$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.03.2021 o 18:48, Kviat pisze:

    >Weź ustawę. To jeden artykuł. Znam przypadki, gdy na pytanie "znawcy
    >Konstytucji" padała odpowiedź, że powodem jest wykonywanie czynności
    >służbowych o których mowa w art. 14 Ustawy o Policji i to też
    >właściwa
    >odpowiedź. Nie ma obowiązku precyzowana jakich.

    To sie wyjasni u prokuratora.
    Gdzie podejrzanym bedzie policjant :-P

    >Wiele zależy od okoliczności. Jak chcemy wylegitymować świadka
    >włamania,
    >to zdroworozsądkowo i tak kolejnym pytaniem naprowadzimy go na cel,
    >więc
    >sensu "błaznowania" nie ma.

    To przypomnij sobie kolegow, co to bardzo chcieli wejsc "na
    gazownika".

    No i ... ile przepisow przekroczyli ?

    >Ale czasem niespecjalnie zależy nam, by
    >wszyscy przechodnie wiedzieli, że wiatą przystankową leżą zwłoki i
    >dlatego legitymujemy osoby stojące na przystanku. Bo za 15 minut ktoś
    >zadzwoni do POLSAT-u, czy innego RMF-u i będziemy mieli na karku
    >dziennikarzy zadeptujących ślady w imię dostępu do informacji.

    No to otoczcie miejsce w promieniu 50m i nie wpuszczajcie :-)

    >Oczywiście, jak się gość zazali, to będzie trzeba wyjaśnić, co się
    >robiło i po co, ale chwila legitymowania nie jest właściwym momentem
    >na
    >takie dywagacje.

    A tu widzisz - narod uczulony przez ostatnie zajscia i bedzie coraz
    czesciej pytal o powod :-P

    >I cały czas staram się to podkreślać. Nie chodzi mi o
    >to, że policjant może sobie biegać i legitymować przypadkowe osoby,
    >tylko o to, że chwila legitymowania nie jest właściwym momentem do
    >ustalania tego.

    Np to piszcie do ministra apel :-P

    >Trzeba by było tam samemu iść i zobaczyć, która ze stron ma rację,
    >albowiem niestety nie mamy rzetelnego dziennikarstwa. Dziennikarze
    >wypisują bzdury pod pasujący im scenariusz. Mało to razy jakaś
    >znamienita oporniczka siłą ładowała się do radiowozu, a prasa robiła
    >zadymę, ze została niesłusznie zatrzymana?

    O dziennikarzach mam niska opinie - ale ile razy bylo odwrotnie ?
    I co - znalezliscie juz kto tam palowal tlum palka teleskopowa, czy
    psikal poslance gazem po oczach?

    I w ogole jakim prawem blokowano jej wejscie do Sejmu ... a jakim
    prawem zwyklym obywatelom ?

    J.