  • Data: 2002-07-18 10:47:25
    Temat: Re: Badania psychologiczne w trakcie rozwodu
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:727a.000015f4.3d356e8b@newsgate.onet.pl...
    > Mam pytanie! Rozwodzę się i na ostatniej rozprawie cała nasza rodzina,
    czyli
    > moja jeszcze-żona, dzieci i ja dostały skierowanie do Rodzinnego Ośrodka
    > Diagnostyczno Konsultacyjnego na badania. Mam pytania jak wyglądają takie
    > badania? Czy jest to rozmowa z każdym z osobna? Czy rozwiązywanie testów?
    > Martwię się, ponieważ żona wyprowadziła się z dziećmi, utrudnia mi z nimi
    > kontakt mimo nakazu sądu aby dołozyła wszelkich starań aby ten kontakt
    > zachować.

    Medeycyna zna takie przypadki....
    W znanych mi przypadkach mimo "kombinacji" zon dzieci "zdradzaly" "stan
    faktyczny".

    Wiec radze po prostu spokojnie udac sie do poradni i neprobowac
    "koloryzowac".

    Czasem strony chca koniecznie "dolozyc drugiej".

    Dobrze byloby moze porozmawiac szczerze z zona, ze przeciez dzieciom dzieie
    sie w ten sposob krzywda, i ione PRAWIE NA PEWNO w koncu "wyplaca" rodzicom
    za swe krzywdy...

    Boguslaw