  • Data: 2019-04-29 18:24:52
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n...@4...ne
    t...
    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:47:38 +0200, J.F. napisał(a):
    >Potrafisz zainstalować na nowo Androida na komórze? Jeśli nie, to
    >jest
    >własnie własciwe znaczenie słów "nie potrafić".

    Ale niewlasciwy kontekst.
    Ja potrafie, ale mi sie nie chce. Potrafisz mnie namowic, zebym ci
    zainstalowal ?
    Bez oplaty, bo za pieniadze to kazdy potrafi :-)

    >Wypowiedzą nam wojnę?

    A tam od razu wojne.
    https://wpolityce.pl/polityka/391753-co-naprawde-zaw
    iera-przyjeta-przez-kongres-usa-ustawa-447-i-w-czym-
    jest-niebezpieczna-dla-polski
    https://wpolityce.pl/polityka/444296-mosbacher-ustaw
    a-447-niczego-nie-dyktuje

    Nic? Na razie ...