  • Data: 2013-04-29 14:10:22
    Temat: Re: BGB §14odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-29 10:30:16 +0200, Krzysztof Miklaszewski
    <m...@i...pl> said:

    > Tak to moja Pani Dyrektor

    Czyli kwestionujesz jej kompetencje.

    > Dyrekto r nie musi się znać na wszystkim

    Jeśłi podejmuje decyzje, to musi.
    Chyba, że to idiotka.

    > a pech chciał że byłem wtedy na urlopie.

    TO zdecyduj się - jesteś jej podwładnym, czy przełożonym?
    Jeśli to drugie - to ją zwolnij.
    jeśli pierwsze, to zacznij się rozglądać za normalną firmą...

    > Umowa została zawarta przez naciągactwo

    Nie można naciągnąć osoby inteligentnej, która wie, że nie może
    podejmować decyzji w sprawach, na których się nie zna.
    (to coś jak z tą Sawicką - uczciwej osoby nie da się namówić na wzięcie
    łapówki)

    > z którym nie da się wygra ć, niestety.

    Jeśli się nie da wygrać, to sprawa jest załatwiona.
    ;>

    > Możliwe ż e i tym razem wyrzucenie faktury by przeszło, ale szefowa
    > poprosiła mnie o poradę.

    Po tem, jak podjęła decyzję bez konsultacji?
    Zwolnij ją...

    > Wytłumaczyłem że to Jest oczywiście naciąganie, zrozu miała i jest
    > oczywiście skłonna zapłacić za tą nazwijmy to "usługę" , lecz dobrym
    > wyjśiem była by rezygnacja w tych czasach...

    To zacznijcie od przeczytania umowy.
    A potem rozejrzyjcie się za nową panią dyrektor.
    Myślącą...

    --
    Bydlę