  • Data: 2009-04-10 12:51:11
    Temat: Re: Auto z komisu i pismo do komisu
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek pisze:
    > No to twoje pisma najwyrazniej niewiele daly i kolejne tez niewiele
    > dadza. Pora zaczac dzialac?

    I właśnie zamierzam zacząć działać, tylko nie wiem gdzie się zgłosić w
    sprawie oszustwa. Rozumiem, że idę na policję składam zeznania, tak?
    Może to głupie pytanie ale pierwszy raz jestem w takiej sytuacji.
    Całe zajście traktuje jako nauczkę i lekcje na przyszłość, ale nie chce
    jednocześnie darować temu komisowi bo tak klienta się nie traktuje.

    --
    krzysiek82