  • Data: 2012-06-12 14:58:22
    Temat: Re: Auto czy warto sie sadzic ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail n...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kupilem auto z komisu, facet sprowadzil auto z niemiec wedlug
    > zapewnien wszystko mialo byc w idealnym stanie i gotowe do jazdy. po 3
    > miesiacach okazalo sie ze polowa samochodu nadaje sie do wymiany
    > miedzy innymi komputer tlumik z katalizatorem paski w tym rozrzadu
    > silnik bardzo sie grzeje (diesel), klimatyzacja szwankuje jednym
    > slowem stary parch do remontu za ktorego zaplacilem jakby byl swiezo
    > po remoncie i wymianie wszystkich wymiennych czesci na nowe. Slowem
    > facet go tylko umyl przed sprzedaza.
    >
    > Jestem wqrwiony bo auto stoi na warsztacie facet sie wypial z komisu
> [...]
    wszystko zalezy od dwóch kwestii:
    - czy dostałes jakas gwarancję?
    - czy sprzedawca zapewniał cię o jakości któregoś z elementów który się
    zepsuł? (np. mówił, ze rozrząd jest zrobiony, pomimo tego ze nie był)
    - czy generalnie nakłamał cos w ofercie?

    Bo pisanie, ze zaplaciłes za kiepskie auto cene jak za dobre auto nic nie
    znaczy - nie ma bowiem czego takiego jak cena za dobre i cena za słabe -
    cena jest zawsze wypadkową teko za ile ktos chce sprzedac i za ile ktos
    chce kupic.

    P.S. Kupowałeś z mechanikiem? Byłeś na jakims przeglądzie przed kupnem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.