  • Data: 2006-06-17 01:55:38
    Temat: Re: Aukcje internetowe pytanie ...
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:
    > Witam
    >
    > Czy takie oświadczenie jest na prawdę zgodne z unijnym prawem ??
    > Cytuję :
    > INFORMUJĘ!!!
    > Z powodu przepisów prawa Unii europejskiej "O zakupie towaru od osób
    > prywatnych" :
    > -przedmiot wystawiony na tej aukcji nie podlega :gwarancji, rękojmi ani
    > zwrotowi po dokonaniu transakcji
    > Jeżeli bierzesz w niej udział tzn. ze się z tym zgadzasz !!!
    > Jeżeli nie przyjmujesz tych warunków nie licytuj!
    > Koniec cytatu ...

    Jeśli nie jest to firma, tylko osoba fizyczna, to właściwie kupujesz co
    kupujesz i tyle.
    Gwarancji nie udziela, bo to nie producent, gwarancję może dołączyć do
    sprzedawanej rzeczy jeśli ta rzecz takową posiadała.
    Zwrotów nie ma, bo zwroty aukcji nie dotyczą.
    Co z rękojmią w przypadku zakupu od osób fizycznych? Chyba też nie.

    > A co w przypadku kiedy towar nie spełnia opisu aukcji ??
    > Można iść np. na policję ??

    jeśli licytowałeś marchewkę, a dostałeś pietruszkę, to jedyna rzecz jaka
    ci pozostaje, to rzeczywiście przespacerowanie się na policję, pod
    hasłem niekorzystne rozporządzenie mieniem.