  • Data: 2008-04-11 01:37:44
    Temat: Re: Audiobooki czy sluchowiska?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikaichi pisze:

    > ...na ktorych sa:
    > a) nieprzewijalne reklamy

    Przestań używać produktów mikrosyfa i działających pod mikrosyfem
    odtwarzaczy, a będziesz mógł przewinąć każdą reklamę.

    > b) filmiki o tym, jak nie powinienem krasc filmu, ktory wlasnie kupilem

    Patrz wyżej.

    > c) zabezpiefczenia zwiazane ze strefami

    Patrz wyżej.

    > d) jakies zabezpieczenia nie pozwalajace mi zgracv filmu na laptop aby
    > miec ich kilka i obejrzec w podrózy...

    Patrz wyżej.

    Ja mogę przewinąć każdą reklamę, każdą demagogię, odtwarzać z każdej
    strefy i zrobić kopię zapasową każdej swojej płyty lub przerobić film z
    DVD na praktycznie dowolny inny format multimedialny.

    I nawet nie musiałem specjalnie szukać oprogramowania - wszystko jest w
    repozytoriach.