  • Data: 2012-08-14 22:16:15
    Temat: Re: Art. 73. § 1 KPA
    Od: " " <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tak, możesz żądać od urzędu wykonania i doręczenia Ci pocztą wskazanych przez
    > Ciebie stron z akt sprawy.

    Piszę na Twój post drugi raz, bo pierwszy gdzieś wcięło :(

    Skoro piszesz, ze mogę żądać (w tym wątku jest też odpowiedź, że nie mogę), to
    co powiesz na tak sformułowane pismo do urzędu:

    "Na podstawie Art. 73 § ??? KPA, jako strona sprawy 123/ABC żądam przesłania
    pocztą na mój adres kopii wszystkich nietajnych dokumentów tej sprawy
    datowanych między 01.04.2012 a dniem dzisiejszym, oraz wszystkich znajdujących
    się w aktach opinii rzeczoznawców niezależnie od daty ich powstania."

    I co, myślisz że prześlą? W piśmie wpisałem pytajniki, bo nie wiem jaki wpisać
    nr paragrafu ;)