  • Data: 2005-04-16 14:58:53
    Temat: Re: Art. 56 k.c a funkcja kształtująca
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    . Nie podałaś kiedy to było? W
    > starym brzmieniu, czy w nowym?

    Napisałem przepis, który obowiazywał do 1996r. Zdarzenie miało miejsce w
    1993r.

    > A po drugie nie ma tu żadnego przestępstwa.

    Jest przestepstwo bo do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniedzy, dlatego
    jest sprawa w sadzie i pod przysięgą likwidator zeznał, iż z aktami mógł
    zapoznać się na skutek nieoficjalnej informacji o fakcie kradzieży pojazdu.