    From: h...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Art. 286 paragraf 1 k.k. i inne " Prosze poradzcie cos .
    Date: 28 Jun 2003 19:54:02 +0200

    uczestniczysz. Oni bardzo lubia takich.
    > Wydaje mi sie, ze jesli istootnie jestes oskarzony, to tamto przesluchanie
    bylo w charakterze podejrzanego.
    > Chodzi o to, ze prawdopodobnie prokuratura sadzi, ze podzieliliscie sie kasa
    z tamtym gosciem i juz. Moze maja inne dowody - raczej na podstawie samych
    wyjasnien tamtego kolesia by nie przedstawiali zarzutow.

    > Idz do sadu i poczytaj akta.
    >

    > ˇ!‹ Ś‚ťŠĘm§˙çŠë2˘w­Ś_é–ĘŚś°
    Najgorsze ze ten sad jest jakies 100 km odemnie, znajde tam cos konkretnego ,
    czy musze sie jakos umawiac na wglad w te akta

    Bardzo dziekuje za porade :-)