  • Data: 2008-08-19 11:47:49
    Temat: Re: Archiwizacja serialu /emitowany w USA/
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a):

    > Coś pewnie się wysyła, ale nie utwór, nieprawdaż? Przynajmniej tak
    > rozumiem opcję niewysyłania ściąganego pliku dostępną w niektórych
    > programach.

    Jakieś bajty. Z dużą dozą prawdopodobieństwa nie wysyła się cyfrowy
    zapis jakiegoś utworu ale... To możliwe ;) W końcu czasem i ktoś trafi
    szóstkę w dużego lotka ;)

    > Już sam fakt posiadania komputera może sprowokować organa ścigania,
    > ale warto jednak zabezpieczyć się choćby w ten sposób, aby mieć
    > oryginalne programy oraz nie *udostępniać* utworów, być może nie chroni
    > to przed "nalotem", ale przed skazaniem już tak.

    Teoretycznie tak. Technicznie nie ma żadnego znaczenia czy używasz p2p
    czy ftp. No i niezbadane są wyroki boskie oraz polskich sądów (jak mawia
    pewna znana mi Pani Radca Prawny) ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://42.pl/u/Qtv_redbuttonday