  • Data: 2008-06-11 23:02:06
    Temat: Re: Apropo podwyżek cen biletów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mylisz środek płatniczy (który może byc umowny lub stanowić prawo
    > ustawowe, tak jak przykładowe potrącenie) z obowiązującym środkiem
    > w postaci pieniedzy.

    Dorzucę tylko, że w różnych krajach (spotkałem sie z tym w Niemczech
    jesli chodzi o Europę) nie ma zakazu wypuszczania własnych środków
    płatniczych.
    Każde miasto, a nawet sklep może wypuścić swój własny "nibypieniadz".
    Można nim zapłacić wszędzie... gdzie chcą go przyjąć.
    I całkiem sprawnie to funkcjonuje.