  • Data: 2006-12-20 20:29:02
    Temat: Re: Anulowanie umowy ze "względów ekonomicznych"?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaRaGaS" <l...@m...sig> napisał w wiadomości
    news:emc4ec$15v$1@inews.gazeta.pl...
    > Wczoraj na Komputroniku zamówiłem kilkadziesiąt dysków 160GB w wielce
    > atrakcyjnej cenie 22zł :)

    To twoja wina. Gdyby zamówić po 1 dysku, to może by tak szybko nie zauważyli.
    Sam zamówiłem jeden. :) Po kilku godzinach zonk. :)
    To i tak dobra cena - 22zł. Wcześniej płyty główne były po 1 zł (nawet u mnie na
    osiedlu). Chodziłem codziennie i mówiłem, że zamawiam 50 sztuk. ;p Ale się
    wkurzali. Ale wracając do tematu. Raczej nic im nie zrobisz. Przecież te
    potwierdzenia co przychodzą na e-mail, to tylko automat. :|