    From: "Tom" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Antydatowana umowa
    Date: Mon, 22 Aug 2005 19:00:33 +0000 (UTC)

    Aktualnie sprawę prowadzi policja gospodarcza i już teraz mogę napisać z
    pełną odpowiedzialnością, że nasze podatki idą na marne. Zaś sprawa sprzedaży
    praw autorskich to jedno z wielu przewinień ustępującego jednoosobowego
    zarządu. W tej sprawie jestem pokrzywdzonym wierzycielem, zaś firma, która
    nabyła "podobno" 19 grudnia te prawa nie była wierzycielem, zaś cały ten
    manewr polegał tylko na wyłudzeniu pieniędzy od współautorów (którym jestem
    również ja i któremu nie zapłacono należnych poborów), firma ta zgłosiła sie
    do nas z propozycją odkupienia ich. Wydaje mi się, że taka umowa nie
    potwierdzona notarialnie jak i też brak faktury VAT z grudnia 2003 powinna
    być traktowana jako umowa przedwstępna. Drugą kwestią to jest czy jeśli
    pracodawca nie zapłacił mi wynagrodzenia to prawa majątkowe nadal należą do
    mnie?
    Tom
    j...@g...pl