  • Data: 2015-02-25 23:02:40
    Temat: Re: Antenowe Instalacje Zbiorcze
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2015 o 21:23 Shrek <...@w...pl> pisze:

    (...)
    > Zwłaszcza, że w polskich serialach seplenią pod nosem. Bo nie
    > podejrzewam, żebym miał głęboki niedosłuch jedynie w polskiej wersji
    > językowej;) W sumie strata niewielka, bo dobrych polskich seriali prawie
    > nie ma.

    Ej...
    Zauważyłem zupełnie inną tendencję.

    W polskich serialach paradokumentalnych zatrudniają naturszczyków, którzy
    są poinstruowani, że dokładnie _wszystko_ przed kamerą należy załatwiać
    krzykiem, agresją i potokiem wywrzeszczanych słów.
    Przecież nie da się krzyczeć pod nosem :)
    Lepiej - po wywrzeszczanym spiczu - jego twórca jeszcze raz tłumaczy przed
    kamerą, co powiedział.

    Nawet _romantyczne_ sceny kończą się wymianą zdań podniesionym głosem
    (konkret: koleś zaprasza dziewczynę do kina).

    Obawiam się, że cała Polska tak zacznie się zachowywać w życiu.
    Ja to już teraz obserwuję - wczoraj na spacerze "radosna" rodzinka, tatuś
    z mamusią i córeczką...
    Słowa na k też były, wszystko słyszalne w promieniu 100 metrów.

    --
    Trefniś