eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAntena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie ! › Re: Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od
    mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
    Date: Thu, 04 Jun 2009 18:34:57 -0500

    BartekK wrote:

    > Spokojnie i stanowczo - zamiast dzwonić, wyartykułuj swoją prośbę o
    > dostęp i możliwość zamontowania anteny na piśmie, zaznacz
    > profilaktycznie że oczekujesz odpowiedzi, poleconym wyślij za zwrotnym
    > potwierdzeniem odbioru... i czekaj jaką ci podadzą podstawę prawną odmowy.

    Droga do nikąd.

    Niniejszym odpowiadając na pana pismo informujemy, że nie wyrażamy zgody
    na umieszczenie wspomnianej w piśmie anteny na dachu budynku.

    Z poważaniem
    Prezes

    Ping. Pileczka po twojej stronie.

    to znaczy jak najbardziej takie pismo nalezy wyslac i odpowiedz dostac,
    po to zeby miec dokument dla sądu, że odmówili, ale tylko po to. Niczego
    to nie załatwia.