  • 1. Data: 2022-01-01 19:48:10
    Temat: Re: Analiza "prawna" z Onet - Prezydent sprawił że LexTVN będzie zbędne [Niemieckie media w Polsce donoszą]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-31-grudnia-2021 o 14:08, Olin pisze:
    > Po drugie, twierdzenie o nieprzyznaniu koncesji TV Trwam jest równie
    > zakłamane w odniesieniu do koncesji naziemnej. KRRiT przyznała ją bowiem
    > temu nadawcy w dniu 5 lipca 2013 r., w drugim konkursie na nadawanie w I
    > multipleksie cyfrowym. Ta decyzja umożliwiła stacji prezesa Rydzyka
    > dotarcie do wszystkich bez wyjątku odbiorców w całej Polsce. KRRiT nie
    > miała zresztą z tą decyzją problemu, bo w przeciwieństwie do pierwszego
    > konkursu fundacja Lux Veritatis, nadawca TV Trwam, tym razem przedstawiła
    > odpowiednią dokumentację finansową wskazującą na możliwość sfinansowania
> [...]

    blebelelelelele

    Podałem dwa linki które dokładnie tłumaczą że najpierw przypierdolono
    się do być może za małego kapitału Być może bo przepisa na to nie istnieje.

    A później kiedy trwam zapłaciło za koncesję nie pozwalano na nadawanie
    przy dublowaniu nadajników tvp.

    TAK. Być może te działania obroniłyby się w sądzie.

    Ale obecna ustawa leks tvn TEŻ SIĘ BRONI W SĄDZIE

    A skutki są inne. TRWAM nie mogło nadawać a TVN cały czas nadaje bez
    przeszkód