  • Data: 2009-03-23 12:05:49
    Temat: Re: Allegro, problem przy sprzedaży.
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > zacznijmy od tgo, ze jestes nieuczciwa, bo twoje przekonanie o tym, ze
    nikt
    > nie kupi tego auta za 5000 nie pozwalało ci sprzedawac go w momencie gdy
    > wystawiłas go na licytacje.
    > Po drugie nie wierze w te cene minimalna...

    Wystawiliśmy auto z ceną minimalną 5000zł i za taką cenę sprzedaliśmy
    osbbie, która z resztą dowiedziała się o naszym aucie z allegro, nie
    wyłączaliśmy licytacji, ponieważ nikt nie wylicytował wyższej ceny niż 3 tys
    więc nie było obaw, że ktoś przekroczy tą minimalną kwotę. Nie zależy mi na
    tym, czy mi ktoś wierzy, tylko chciałem poprosić o poradę. PS. Gość już
    zszedł do 50% kwoty wylicytowanej.