  • Data: 2009-03-20 17:12:41
    Temat: Re: Allegro, problem przy sprzedaży.
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Właśnie niestety okazało się, że ta cena minimalna nie została
    > wprowadzona,
    > a osoba, która wygrałą licytacje, odgraża się, że jak nie prześlemy na
    > jej
    > konto odstępnego 2750zł do wtorku to idzie do sądu:/

    A można wiedzieć po jakie licho sprzedając auto poza aukcją (co jest
    zresztą niedozwolone z punktu widzenia regulaminu Allegro) nadal miałeś
    otwartą aukcję??
    Swoją drogą facet nie ma prawa żądać kasy, bo nie ma do tego podstaw. Ma za
    to prawo żądać samochodu kupionego za tę kwotę. Przy czym nie wiem, czy
    będzie w stanie coś wskórać, jeśli Ty już tego auta nie posiadasz. Szkody
    żadnej nie poniósł, a jeśli uważa, że poniósł, to musiałby ją udowodnić w
    sądzie.