eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro, poczta, zaginiona paczka › Re: Allegro, poczta, zaginiona paczka
  • Data: 2006-02-22 16:30:07
    Temat: Re: Allegro, poczta, zaginiona paczka
    Od: pit <"piotr[at]wikings[dot]pl"@mail.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Miernik napisał(a):
    > Sprzedawca przedmiotu nadając przedmiot który kupił nabywca na
    > poczcie jest w identycznej roli jak ten posłaniec, i odpowiada za to co
    > zrobi z paczką Poczta Polska w identycznym zakresie jak taki posłaniec -
    > czyli w żadnym.
    >


    Ale tylko nadawca moze zlozyc reklamacje na poczcie, ze przesylka nie
    zostala dostarczona. Odbiorca nie ma nawet takiej mozliwosci, bo nie
    posiada dowodu nadania. A wiec sprzedawca/poslaniec wysylaja paczke
    poczta, paczka ginie, a oni maja to w powazaniu? To ONI posiadaja dowody
    nadania, oni maja podstawe aby kontaktowac sie z PP i zadac zalatwienia
    sprawy.

    Rozumiem sytuacje, ze sprzedajacy (tak jak czasem na allegro) zaznacza,
    ze nie odpowiada za przesylki nadane PP. Wtedy sprawa jest jasna i
    klarowna.


    --
    Z powazaniem
    Piotr

    piotr[at]wikings.pl
    #3313880

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1