    From: "Kris" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Date: Thu, 23 May 2019 16:22:44 +0200

    Robert Tomasik napisał
    > Gdyby to była korespondencja pomiędzy Tobą, a klientem, a ALLEGRO była
    > podmiotem świadczącym usługę telekomunikacyjną i robiło takie numery, to
    > sprawa byłaby oczywista. Kodeks karny zawiera stosowne zakazy. Ale
    > zaryzykuję, że to jest tak, że serwis ALLEGRO świadczy usługę przekazu
    > informacji. Czyli Ty piszesz do ALLEGRO, a ALLEGRO Twoją wiadomość
    > przekazuje (albo w wypadkach opisanych w regulaminie nie) innemu
    > użytkownikowi.

    Ale to jest dokładnie korespondencja między mną a klientem.
    Sprzedając coś przez allegro, dostaję dane klienta (adres, email i telefon).
    Jeśli kontaktuje się przez telefon, czy email, to jest to kontakt między mną
    a klientem, ja nie korzystam z żadnego pośrednictwa przekazu informacji, nie
    piszę do allegro, tylko do klienta na jego adres otrzymany od allegro.
    To Allegro oszukuje i wysyła mi fałszywe dane mojego klienta z podmienionym
    adresem email.
    Adres ten podmieniają wyłącznie w celu inwigilacji i ingerencji w treść
    korespondencji, nawet sobie napisali odpowiedni punkt regulaminu mówiący ze
    mogą czytać, ingerować w treść, lub nie przekazać wiadomości .
    Oczywiście taki punkt regulaminu jest niezgodna z prawem, tak jak większość
    punktów ich regulaminu.
    Niech ktoś zgłosi ten bandycki proceder do jakichś służb, albo do Ziobry.