    From: ulong <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro i firma windykacyjna.
    Date: Tue, 12 Jun 2007 17:52:13 +0200

    Michał Trych pisze:

    > Przelewy ida wylacznie po numerze konta, tez to przerabialem... jednya
    > mozliwosc jest taka, ze nie ma konta z numerem jaki blednie podales...
    >
    > co mozesz zrobic- moze masz maila z numerem konta od alegro, jesli nie, to
    > pewnie musisz zaplacic, nie sadze zeby alegro sie pomylilo, albo moze to nie
    > byl mail z alegro- to tez juz przerabialem...

    Tez jest taka mozliwosc, jednak z tego co pamietam w mailu byla
    wyszczegolniona kwota, a tanich fake maili naprawde unikam, musialby to
    byc bardzo dobrze dzialajacy oszust.
    Maila niestety nie mam... byla zmiana komputera. Tak przy okazji, mail
    jest chyba slabym dowodem, przeciez fake maile to chleb codzienny...

    Pozdrawiam, Wojtek.