    From: "PiotRek" <b...@w...USUNTO.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro a prywatnosc i numer IP
    Date: Wed, 16 Jul 2003 01:13:51 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host-202-158.tele2.pl

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns93B9EA148AC8Admicfgpolboxcom@22.7.19.11...
    > "PiotRek" <b...@w...USUNTO.pl.invalid> niebacznie popelnil
    > Nie zawsze, zależy od oprogramowania serwera przecież.

    Może i są serwery, które nie wstawiają numeru IP
    do nagłówków, ale jest to margines...
    Jasne, że są sposoby, by uniknąć podawania swojego IP
    przy wysyłaniu poczty (anonimowe remailery itp.),
    ale normalny użytkownik (tzn. taki, który ma czyste sumienie
    i nie ma nic do ukrycia) nie ma potrzeby korzystać z takich
    rozwiązań...

    > Ja stawiam, że pytającemu chodzi o pewną schizofrenię allegro,
    > z jednej strony wywalają na początek treści maila IP nadawcy,
    > z drugiej zasłaniają się prokuraturę przy pytaniach o IP w sprawach
    > drażliwych. SzP ytający, czy tak?

    Możliwe, że SzP pytającemu o to właśnie chodziło,
    ale z drugiej strony - co Ci da IP użytkownika?
    Włamiesz mu się do komputera? (tzn. nie mam na myśli
    akurat Ciebie, tylko tak ogólnie pytam...)
    Napiszesz do abuse? Jeżeli będzie chodzić o jakieś
    oszustwo, to i tak Cię (jw.) skierują do prokuratury...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl