eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
  • Data: 2011-09-20 20:55:01
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@x...abc napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Pomyśl. To są koszty związane li tylko z wysyłką. Jeśli klient
    > odbierze sobie towar osobiście, to tych kosztów nie ma.

    ale ja nie twierdzę, że to nie są koszty *związane* z wysyłką.
    To są jak najbardziej koszty prowadzenia DG zwiazane z wysyłką.

    > Więc są to
    > koszty wysyłki. Oczywiście firma może sobie wliczyć koszty wysyłki
    > (nawet całe) w koszt produktu i wysyłać "za darmo". Ale może tez
    > zrobić na odwrót. Kwestia polityki i strategii marketingowej.

    niewatpliwie wszystko zalezy od strategi oraz od konkretnej sytuacji.
    W wielu przypadkach doliczenie zlotówki *za opakowanie* jest ok, w wielu
    innych doliczenie 2-3 złotych zakazdy kolejny przedmiot to zwykłe
    oszukiwanie kupujacych (tak, tak - omijanie ograniczen wyszukiwarki to jest
    oszukiwanie kupujacych).

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,