    From: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alkohol i alkomat
    Date: Wed, 22 Aug 2007 17:25:09 +0200

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:fahj69$6u6$4@nemesis.news.tpi.pl...
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    > 2007 16:51:00 +0200, Ciekawski zeznał(a):

    > gdybys zechcial napisac o co Ci chodzi byłoby łatwiej.
    >
    > Uwazasz, ze nie mieli prawa robić drugiego badania czy jak?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    Jemu zapewne chodzi o to, że jak policja zatrzymała kierowcę to z badania
    wyszło, że "dawka karalna" nie została przekroczona. Policja jednak nie
    wiedziała, czy stężenie alkoholu spada, czy rośnie więc potrzymali gościa i
    zrobili badanie raz jeszcze.
    Ponowne badanie wykazało, że W TEJ CHWILI kierowca ma za dużo alkoholu, ale
    ... on nie prowadził od 15 minut samochodu a w chwili zatrzymania zawartość
    alkoholu był ok.
    Co policjant napisał w protokole - że zatrzymał kierowcę na bani, jednak
    kierowca na bani JESZCZE nie był :-)