  • Data: 2002-03-05 21:55:12
    Temat: Re: Alimety
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości
    news:a62rkq$2lg$1@news.tpi.pl...

    > %
    > Sandra
    > >

    > No to dla mnie rewelacja, pójdę się spytać sekretarki, bo sędzia o tym nie
    > słyszała.
    >
    > A tak serio to pytanie dotyczyło tego czy istnieje jakiś sztywny próg
    > procentowy, który oczywiście nie istnieje, choć można orzekać alimenty w
    > wysokości ułamkowej części dochodów zobowiązanego.
    > Natomiast zakres obowiązku alimentacyjnego zawsze będzie zależał od
    potrzeb
    > uprawnionego i możliwości zobowiązanego.
    >

    > Marcin

> [...]
    zasądzone alimenty nie mniej niż i wtedy taka osoba nie musi wnosić nowych
    pozwów o podwyżenie / o zmiane ... ze wzrostem wynagrodzenia osoby pozwanej
    automatycznie kwota sie zmienia ... bo wiadomo ,że tyt. wykonawczy
    dot.alimentów może znajdować sie u pracodawcy pozwanego / dział ksiegowy/
    panie swietnie wiedza jak to wyliczać :-) Sandra