  • Data: 2007-10-17 20:47:41
    Temat: Re: Akceptacja warunków umowy a zawarcie umowy
    Od: metti <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny/a Andrzej Lawa wklepał/a:
    > metti wrote:
    >
    > [ciach]

    > A usługa została wykonana?

    Została wykonana, ale nie wiem na jakich warunkach - nie
    otrzymałem regulaminu świadczenia usług stanowiącego integralną
    część umowy a tylko skan 1-ej strony. Plama na całej linii - w
    ogóle nie przysłali mi żadnej umowy.

    Równie dobrze na odwrocie mogłoby stać "i niniejszym usługobiorca
    zobowiązuje się łożyć na syna prezesa do końca swych dni".

    pzdr