  • Data: 2005-06-01 20:44:55
    Temat: Re: Agencja towarzyska
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MAc wrote:

    > lokal jest komunalny, we wszystkich znanych mi przypadkach na podnajem i
    > na zmianę sposobu użytkowania wymagana była zgoda właściciela. Parę
    > donosów, parę interwencji policyjnych, rozwiązanie umowy najmu,
    > pozamiatać i koniec.

    Ale interwencji w jakej sprawie? Za palenie we własnym mieszkaniu
    jeszcze (niestety ;) - jestem wrogiem nikotyny) nie zamykają.

    Tylko że ja w przeciwieństwie do Moherowego "Stacha" Berecika nie staję
    na (wirtualnym) placu tupiąc nogą i głośno żądając wyeksmitowania tego
    paskudnego palacza.

    > Chyba, że właściciele agencji lepiej znają właścicieli i stróżów.

    Owszem, istnieje takie ryzyko.

    Istnieje też ryzyko, że wprowadzili się zwykli nowi lokatorzy, urządzili
    parapetówę, a sąsiadom (w myśl zasady "głodnemu chleb na myśli" ;-> )
    zaraz się uroił "przybytek rozpusty" (sam pisze, że "wczoraj" się
    wprowadzili pojawili).