  • Data: 2003-11-28 13:28:38
    Temat: Re: Adwokaci i Radcowie bez monopolu RP (Prawo co dnia)
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bronek" <b...@g...pl> wrote in message
    news:bq6oif$834$1@inews.gazeta.pl...
    > Gdyby zawód lekarza polegał na tym, że leżącego na stole pacjenta jeden z
    > lekarzy starał się uśmiercić drugi zaś robi wszystko by temu zapobiec, to
    > nie wiem czy uznałbym ten zawód za godny "zaufania publicznego".
    ROTFL
    Wiesz, lekarze boją się prawników specjalizujących się naukowo w
    przestępczości medycznej (piszę z tego doktorat). Tłumaczę im wtedy, że
    równie dobrze mogłabym się specjalizować w przestępczości prawniczej i że
    nie traktuję ich en masse jako przestępców, że to nie o to chodzi.
    Ale dopiero Twój tekścik obrazuje rzecz do końca:)
    Nie uważasz, że warto go upowszechnić?
    Pozdrawiam,
    MArta