eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAdres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 02 Apr 2013 20:55:43 +0200
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:10.0.12) Gecko/20130116
    Icedove/10.0.12
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
    References: <3...@g...com>
    <515b0876$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kjf74j$sbq$1@dont-email.me>
    <kjf7ck$jo1$1@news.task.gda.pl> <kjf8ob$sbq$4@dont-email.me>
    In-Reply-To: <kjf8ob$sbq$4@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <515b29af$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: c141-206.icpnet.pl
    X-Trace: 1364928943 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1263 85.221.141.206:37731
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2047
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:717807
    [ ukryj nagłówki ]

    On 02.04.2013 20:43, witek wrote:
    > Liwiusz wrote:
    >> W dniu 2013-04-02 20:16, witek pisze:
    >>> m wrote:
    >>>>
    >>>> Czy na pewno dla Ciebie to będą koszta? W końcu ty podałeś prawidłowe
    >>>> dane, a to że oni tak a nie inaczej te dane formatują - to już jakby
    >>>> ich
    >>>> problem.
    >>>>
    >>>
    >>> Typowo polskie roszczeniowe podejscie.
    >>
    >> Za dużo wymaga, aby sklep poprawnie adresował?
    >>
    >
    > tak, tym bardziej, ze sklep w UK nie oferował poprawnego adresowania wg
    > polskiego schematu. I nikt mu tego nie oferował.

    A oferował wysyłkę do Polski? To mógł nie wydziwiać i dać pola address
    line #1 i address line #2.

    Zobacz - Kupiec wklepał dane o które się go pytano. Więcej,
    zorientowawszy się że te dane zostały dziwnie przetworzone -
    skontaktować się ze sklepem.

    Co mógł jeszcze zrobić? Dlaczego uważasz że poprzestanie na tym i
    liczenie na to że sklep się wywiąże ze swojego obowiązku jest postawą
    roszczeniową?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1