  • Data: 2003-01-03 06:58:24
    Temat: Re: Administrator nieruchomości- Problem
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy można coś z tym zrobić, czy muszę czekać aż ktoś mnie okradnie? Nie
    > widzę sensu ponoszenia kosztów TAKICH zabezpieczeń.

    Ja bym to zrobił tak:
    1. Rozmowa z pracownikami Administratora
    2. Polecony za potwierdzeniem do Administratora o należyte zabezpieczanie
    nieruchomości
    3. Nieopłacanie kosztów za zabezpieczenia z informacją do Administratora
    4. W przypadku naliczania odsetek, wezwań o zapłate - sąd

    > Czy mam prawo zażądać od Administratora listy osób, która posiada kod
    > dostępu do wideofonu na klatce schodowej, którą zamieszkuję?

    Ogólnie powinno być określone kto może a kto nie może korzystać z
    pomieszczeń gospodarczych. Szczegółowej ewidencji napewno nie prowadzą.

    --
    pozdrawiam
    Artur