eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"? › Re: Aborcja/Zabijanie nienarodzonych [Was: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?]
  • Data: 2021-08-19 19:21:42
    Temat: Re: Aborcja/Zabijanie nienarodzonych [Was: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > To po co bić pianę. Tfuuudemokracja uznała że lepiej, bezpieczniej,
    > łatwiej jest oddać heterykom.
    >
    > Konsensus naukowy ;-) uznał że dziecko w łonie matki jest człowiekiem.
    > I co? TFUUUdemokracja pozwala takiego człowieka ZABIJAĆ ;-)

    A to jest kwestia naukowa czy prawna/polityczna?
    Po kiego wuja są prawne limity 12, 15, 18 i 21 lat uzyskiwania
    wszystkich praw człowieka bez ograniczeń?

    Ja jestem przeciw aborcji ale jako męska szowinistyczna świnia nie
    wypowiadam się stanowczo nawet przeciw aborcji (niemal) na życzenie
    dopóki oponent nie ma *żadnych* wątpliwości moralnych.
    "Mniejsze zło" i "zło konieczne" jestem w stanie jakoś przełknąć,
    "zwykłą procedurę medyczną" nie złamanego wuja.

    Możliwość osobistego wpadnięcia w (prawną) ciążową pułapkę bardzo
    zmienia perspektywę IMHO.

    --
    A. Filip