  • Data: 2005-08-29 13:53:32
    Temat: Re: Abonament RTV - pytania.
    Od: "th0rin" <t...@t...prl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nasze prawo jest nascie lat za rzeczywistoscia w niektorych
    > aspektach...

    I chyba dlatego to budzi tyle moich wątpliwości. W zasadzie spodziewałem sie
    jakiegoś ujednolicenia co jest a czego odbiornikiem radiowym, telewizyjnym
    nazwać w świetle prawa nie można. Patrząc w ustawę nie moge sie doszukać,
    ale wychodzi na to, że karta TV w komputerze jest odbiornikiem za który
    należy zapłacić bo... jest odbiornikiem z technicznego punktu widzenia.
    jednak kusi mnie aby kontrolerowi powiedzeić - nie amm żadnego odbiornika,
    mimo karty TV, obiornika w telefonie kom, czy w mp3-playerze. Nawet jak
    będzie chciał zobaczyć (bo dotknąć mu nie dam, bo nie ma prawa) to i tak nic
    nie zobaczy, bo żadnego z w/w nie widać na pierwszy rzut oka.

    I problem znika a ja jestem przestępcą... bo to czy płacić czy nie płacić to
    inna kwestia, bo płacić jak wiadomo nie ma za bardzo za co. a jednak trzeba.

    Ide pomęczyć panią w okienku na poczcie, ciekawe jak zareaguje, jak powiem,
    że "tiliwizora ni mom"... :-)

    --
    "Nie dziaduj, zwiąż drutem"
    GG332269 t...@o...prl