eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAbonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej? › Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
  • Data: 2014-02-07 23:19:39
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Przy nadawaniu klauzuli na spadkobierców się wyda.

    No prawie.
    Ale to mogę być dwie oddzielne sprawy w dwóch różnych sadach.

    Pierwszy sąd przyklepie na babcie i nic wiecej. Sąd wcale nie musi sie
    kapnąć, że babcia nie zyje jeśli zwrotki wrócą i nikt tego nie sprawdzi.

    Druga sprawa w sądzie spadku będzie (lub już była).
    A orzy wstawianiu klauzuli na spadkobierców niekoniecznie ktoś musi się
    kapnąć, że poprzedni wyrok sądu nie był za życia babci.

    > Komornik umorzy z uwagi na śmierć dłużnika.

    Komornik nie bedzie sciagał babci bo nikt mu tego nie nakazał tylko od
    razu spadkobierców.

    > Napisałbym, że teoretyzujesz, ale nawet nie to.

    No trochę teoretyzuję, ale w naszych sądach teoria ma mocne przełożenie
    na praktykę.