  • Data: 2018-03-16 19:26:49
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-16 o 19:16, Shrek pisze:

    > Nie - przyznalem, że mam radio w samochodzie o którym zapomniałem. To
    > akurat nie ulegało dyskusji. Chodzi o to, że ja mówię, że mam projektor
    > a zet mówi, że telewizor i mam płacić podatek.

    Myślałeś że jesteś "cfany" i można Ci skoczyć tak ja wielu podatników
    którzy też są praworządni w Twoim rozumieniu.

    Tymczasem przez takich jak Ty ten abo. jest aż tak wysoki a ja pracuję
    przez większą połowę roku na podatki.
    Wiem... Jestem głupi i niedzisiejszy

    Zapłać najpierw te 5 lat zaległe (dalej się przedawniło) i wtedy wróć.

    Bezwstydniku TY :-)