  • Data: 2010-03-04 12:51:14
    Temat: Re: Abonament RTV i renciści
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 12:25:49 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > O ile rozumiem, to ona nie pracowała - więc *nie jest* emerytem.

    I emeryturę otrzymywała przez pomyłkę?

    > A czy rencistom przysługuje to samo uprawnienie co emerytom,
    > to już nie wiem, więc się nie wtykam.

    Mylicie pojęcia p. Gotfryd.
    Kobieta z chwilą ukończenia 60 lat przeszła na EMERYTURĘ (dla uproszczenia
    napisałem że z uwagi na wiek, a nie wcześniejszą). Nie ważne ile miała
    przepracowane i czy w ogóle miała - jest istotne że jest EMERYTKĄ.
    I w związku z tym ma - moim zdaniem - wszelkie uprawnienia do czerpania z
    tego "stanu" przywilejów.
    Tutaj doszło po prostu do skorzystania z otrzymywania ŚWIADCZENIA
    finansowego w postaci "renty po mężu" które w tym przypadku jest
    korzystniejsza dla świadczeniobiorcy.
    Nie mniej nie zmieniło to STATUSU że jest EMERYTKĄ.
    Tak nie zmieniła przecież płci, choć wituś pewnie zacznie się zastanawiać
    czy tak nie jest, skoro "wzięła rente po mężu" :))

    A co do samej poczty jako firmy przyjmującej i rejestrującej abonentów RTV
    - okazałbym na miejscu tej kobiety decyzję o EMERYTURZE - jaka otrzymała
    przechodząc na nią. I proste pismo określające że jest emerytką pobierającą
    rentę po mężu. i niech poczta całuje się w dupę.