  • Data: 2010-02-18 22:27:55
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MadMan wrote:

    > Nie posiadam takiej anteny,

    znowu to samo.
    Ale to nikogo nie obchodzi.
    Telewizor jest sprawny i zdolny do odbioru programu. Podlaczana (lub
    nie) antena lub zasilanie niczego tu nie zmieniaja.
    To sie daje zrobic "natychmiast".

    > zatem musiałbym ją zakupić bądź pożyczyć.
    > Nie można zatem stwierdzić że ten odbiornik umożliwia natychmiastowy
    > odbiór programu.

    Zgodnie z ustawa mozna stwierdzic przez domniemanie. Potem sie bedziesz
    mogl odwolywac. Z marnym skutkiem.

    > W razie jakieś kontroli (która nie nastąpi gdyż z tego co wiem nie ma do
    > niej podstawy prawnej) widać byłoby, że do telewizora nie jest
    > podłączona antena, a jego włączenie nie powoduje wyświetlania programu
    > telewizyjnego.

    Jedynej rzeczy do ktorej podstawy nie ma, to silowe wejscie listonosza
    do domu w celu kotroli. No ale jak go juz wpuscisz to podstawa do
    sporzadzenia notatki o posidaniu przez ciebie odbiornika jest.